dinsdag 29 mei 2007

st Peterburg deel 2

De dagelijkse verkeers gaos hier, zeker nu het hoofd seizoen is hier, een waar gekkenhuis in het verkeer.



Zo de eerste(tandwielkast) staat erin, nu deze jongen nog plaatsen(koppeling), maar dan moet je eerst een half schip slopen om in te bouwen.


Om te tillen had ik hulp van HELGA de kraanvrouw wat een wijf zeg zou het heel goed doen op de markt alleen weet ze nog steeds niet dat ik geen russies versta.




Het lichten van het machine kamerluik om hem naar binnen te krijgen.



Posted by Picasa

De baggerpomp motor waar de koppeling op komt en zodoende met een carbon fiber as naar buiten gaat omdaar op de tandwielkast aangesloten te worden die er voor zorgd dat de juiste overbrenging op de Cutter komt.

Nou eindelijk na een half uur gillen met Helga(wat een kutwijf zeg) heb ik hem dan toch waar ik hem wilde hebben, kan ik eindelijk met het uitlijnen beginnen dit geheel is strakszo'n kleine 30 meter lang aan elkaar dus daar moet even serieus naar gekeken worden.


Zo het is nu 3 uur in de middag de as is gekoppeld en tijd om in het hotel zelf gemaakt bier(paulander brauhaus) te gaan drinken.

Geen opmerkingen: