vrijdag 31 oktober 2008

juist

Achmed wordt bij het CWI ontboden na vijf jaar werkweigeraar te zijn...
De ambtenaar overloopt samen met hem de mogelijkheden.

Ambtenaar: 'Ik heb hier een job als bakkershulp, de baas is zeer sympathiek en betaalt goed.'
Achmed : 'Nee, da ni gaan. Bakkere werke 's nachts en is veel te vermoeid'

Ambtenaar: 'Wel, ik heb hier ook een job bij een timmerman. Het is geen nachtwerk en betaalt ook goed'
Achmed : 'Nee, da ni gaan. Werke an die machine veel te gevarlek, ik in mijne vingere misschiene zage!'

Ambtenaar: 'Je kan ook beginnen als hulp in een bouwbedrijf, buiten in de zon en heel goed betaald'
Achmed : 'Nee, da ni gaan. Sakke cement en bakkestene, das veel te zwaar!'

Ambtenaar: 'mm Wel dan,... houdt mijnheer van reizen?'
Achmed : 'Oh ja, dat ikke zie wel zitte!'
Ambtenaar: 'En houdt u toevallig ook van seks?'
Achmed : 'Oh ja zekere, da is nix probleme!'

Ambtenaar: 'Wel,...kus dan mijn kloten en vlieg terug naar uw land!!!'

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Cees,

Bijna thuis, he.
Gelukkig want we hebben je wel gemist!!

Ik zie je snel.

Groetjes van Erika