maandag 11 januari 2010

Dalian 2009/2010

Zo het is ondertussen 2010 dus een nieuwjaar,bij deze wil ik dan ook iedereen de beste wensen en veel gezondheid toewensen.
Het is vandaag de 11 alweer en ben zaterdag eindelijk weer even in nederland thuis gekomen voor 2 weekjes.
Janet is lekker met kerst en oud en nieuw voor de 2e keer in china geweest en we hebben samen met wat collega's hele leuke dagen gehad.
De 24 ste ga ik weer terug tot chinees nieuwjaar 14 februarie waarna ik mezelf een korte vakantie kado geeft naar Hainan,Thailand of Vietnam.
Sjaantje heeft vele foto's gemaakt deze zijn te vinden om op de onderstaande link/foto te kliken.
Voor mijn trouwe lezers,ik kan in china zelf helaas het blok niet bijhouden omdat het daar geblokeerd word.
Maare reackiet kan ik wel lezen dus stuur ze maar haha.

Vakantie china 2009

Geen opmerkingen: