zaterdag 10 november 2007

Rondreisje China

Zo het is zover over 2 uur staat de taxi weer voor de deur.
Vanmiddag vlieg ik eerst naar Beijing waar ik morgen locale tijd(+7uur) om 10 uur s'morgens hoop aan te komen.
Daar staat gelijk de volgende vlucht te wachten naar Dalian (tegen de koreaanse grens) waar ik opgewacht word door een chineese collega om me naar het hotel te brengen.
Maandag heb ik besprekingen met de klant en de scheepswerf aldaar.
Dinsdag vlieg ik van Dalian naar Tjanjin om even het service center van IHC te bezoeken.
Woensdag vlieg ik naar tangu om daar even met mijn nederlandse collega(peter v beest) en een oude ex collega van Hytop (andre de vroet) te praten en aan boord te kijken van de zuiger die zij inbedrijf aan het stellen zijn.
Donderdag of vrijdag vlieg ik terug naar het hoofdkantoor in Beijing om vervolgens zaterdag weer terug te vliegen naar Amsterdam.
Ik hoop wat fotootjes te nemen en zal ze dan hier plaatsen.

Voor ieder een leuke paardenmarkt en hou het netjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Cees,

Alles geod? Je zal wel weinig tijd hebben om dit te lezen met je drukke week schema. De paardenmarkt was afgelast (tenminste de braderie), maar ja daar gaat het ook niet echt om, he.


Ik zie of hoor nog wel van je.

Erika en Henk.