dinsdag 25 september 2007

Nou Erika hier is die dan

Zo we zijn al weer wat daagjes verder hier in India en de festivals zijn gelukkig klaar dus rust.
Ha ha dat denk je dan zijn ze afgelopen nacht wereld kampioen Cricet geworden nou je weet niet wat je mee maakt hier op het ogenblik.
En het ergste moet nog komen, morgen, dan praat ik over woensdag komt dat zooitje piama spelers terug uit Johannesburg (zuid afrika) en dan schijn het pas echt los te barsten.
Maar ik ben begonnen met aftellen, als alles zo gaat als nu dan ga ik zondag a.s beginnen met de terug reis naar madras(chennai) waar ik eerst eens lekker ga eten want dat is zwaar (vr.geslachtsdeel) hier.
We draaien met de zuiger een TOP producktie op het ogenblik van gemiddeld tussen de 800 en de 1000 kuib scherp zand(800mu) per uur dus mocht je nog wat nodig hebben, je tuintje hebben we zo vol.
Ik probeer de site nu weer wat meer bij te houden maar heb even een paar dagen problemen gehad met het schip, want niet alles loopt altijd zoals je wil met een nieuw schip en nieuwe mensen die nog te bedonderd zijn om uit hun ogen te kijken.

Foto 1: zo ziet je schip eruit als je het een jaar geleden hier nieuw heb gebracht(schroot)

Foto 2 : het materiaal wat we in China gebouwd hebben (2000) en gaan bouwen (2007/08)

Foto 3 : ja daar ben ik dan echt aan het werk net onder de oranje band in het stuurhuis(je)

Foto 4 : voor de bouwvakkers onder ons, mocht je noch een fundering willen laten storten voor je serre, hier de oplossing pleur 1 kuib beton op de grond huur 15 vrouwen voor een euro per week, zet een bord op hun kop en storten maar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Cees,

En die koeien maar denken dat ze een bedrijfsfeessie hadden!! Waar ze natuurlijk geen 'shit' aan vonden.

Ik zie je binnenkort wel weer. Hou nog effe vol want Sjaantje heeft de vriezer al volgestopt met Nederlandse prakkies!

Groetjes van Henk en Erika