vrijdag 20 april 2007

Vervolg India

Zo het heeft even geduurd maar dan toch eindelijk internet op mijn kamer.
Ben afgelopen maandag aangekomen op mijn bestemming(Mundra Port)
Na heel wat vergaderingen toch noch even tijd gehad om even al onze schepen te bezoeken met de klant, en een bezoek gebracht an de geboorte stad van Ghandi waar toevallig onze tandwielkast word gerepareerd.
Het is nu intussen al weer vrijdag en zit te wachten op een schip wat hopelijk zondag gaat baggeren, dan kan ik na mijn bezoek aldaar weer terug naar de bewoonde wereld.
Het is hier op het heetst van de dag zo'n 43 t/m 48 graden dus goed voor de lijn al dat zweet!!!(zou ook goed zijn voor andere webmeesters).
Verder is er hier echt geen k.t te doen en ook niks te zuipen, dus echt balen maar het zit er zo weer op gelukkig(ben echt aan vacantie toe).


Altijd even de helpende hand bieden(in je zij)

Overzicht van de gehele nieuwe haven in Mundra door onze schepen.

De laatste nieuwe zuiger die is geleverd door IHC

De locale motor bende in de geboorte stad van Ghandi

En de problemen waar ik hier voor ben

Het armzalige straat beeld hier
Had graag wat meer foto's van dit land laten zien maar die houden jullie te goed de internet verbinding is hier net zo snel als de mensen zelf.
Word vervolgd en de groetjes allemaal

Geen opmerkingen: